اخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

العین پس از اتمام معاینات پزشکی تمرینات خود را آغاز می کند

اولین تیم فوتبال باشگاه العین پس از اتمام معاینات پزشکی انجام شده توسط بازیکنان این تیم در بیمارستان سلطنتی برجیل در به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، العین، شریک پزشکی باشگاه، امروز سه شنبه تمرینات خود را در ورزشگاه خانگی خود آغاز خواهد کرد. زمان حضور هر گروه به صورت جداگانه جهت انجام معاینات پزشکی تحت نظر … زیر نظر پزشک تیم اول دکتر نیکلاس و جمعی از پزشکان متخصص بیمارستان، تمرینات پس فردا قبل از سفر به مراکش، پنجشنبه آینده، اردوی آماده سازی تیم خارجی را برای آمادگی برای فصل جدید 2024-2025 آغاز می کند.

در روزهای معاینات پزشکی بازیکنان، محمد سیف الکتبی، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت فوتبال العین، علاقه مند به رعایت مراحل نظارتی در معاینات بود و شامل یک ارزیابی پزشکی جامع از بازیکنان بود. شامل یک تاریخچه سلامت دقیق برای هر بازیکن به صورت جداگانه، علاوه بر ECG 12 لید، علاوه بر… اکوکاردیوگرافی، و طیف وسیعی از آزمایش های غربالگری خون.

معاینات پزشکی نیز با حضور خلفان الشمسی، مدیرعامل، احمد الشمسی، مدیر تیم و تعدادی از اعضای نگران کادر پزشکی تیم، در مرحله مونتاژ داخلی انجام شد و دکتر نیکلاس تزورودیس بر اهمیت معاینات آموزشی قبل از آن تاکید کرد. شروع جلسات تمرینی بعد از استراحت

وی گفت: در فصل جدید العین منتظر چالش های استثنایی در تورنمنت های مختلف است که می طلبد این تیم قوی و درست شروع کند تا این باشگاه بزرگ بتواند به خواسته های رهبری و هوادارانش در داخل و خارج از کشور دست یابد. ”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا